Aktualności i ogłoszenia
Już teraz zapoznaj się z najnowszymi informacjami na temat ANRO! W tej sekcji znajdziesz wiadomości na temat bieżących działań, aktualności o akcjach promocyjnych i wizerunkowych oraz wszystkie ogłoszenia firmowe.

NOWE OFERTY PRACY W ANRO!

ANRO – drukarnia, w związku z budową nowoczesnego zakładu produkcyjnego oraz instalacją nowych linii produkcyjnych, poszukuje osób na stanowiska:

PRACOWNIK LINII PRODUKCYJNEJ,
ADMINISTRATOR SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH,
SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC.

 

PRACOWNIK LINII PRODUKCYJNEJ

OBOWIĄZKI:

  • Obsługa maszyn poligraficznych
  • Przygotowywanie urządzeń i narzędzi do pracy
  • Kontrola jakości wytwarzanych elementów zgodnie z obowiązującymi procedurami
  • Odpowiedzialność za czasowe i jakościowe wykonanie zleceń
  • Przestrzeganie procedur stanowiskowych i zasad BHP

WYMAGANIA:

  • Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym
  • Zmysł techniczny oraz zdolności manualne
  • Zaangażowanie i chęć podejmowania nowych wyzwań
  • Umiejętność doboru farb do druku według kolorystyki Pantone będzie dodatkowym atutem
  • Mile widziane doświadczenie w branży poligraficznej przy obsłudze maszyn flexograficznych lub offsetowych
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Wykształcenie zawodowe będzie dodatkowym atutem

OFERTA:

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie (ponad 35 lat obecności na rynku, obecnie realizowana jest budowa nowej hali produkcyjnej),
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, docelowo na czas nieokreślony,
  • Pracę w systemie zmianowym,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Przyjazną atmosferę,
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia,
  • Pakiet medyczny.

 

ADMINISTRATOR SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH

OPIS STANOWISKA:

  • Administrowanie systemami serwerowymi Microsoft 2008/2012/2016, Active Directory oraz Linux,
  • Nadzorowanie pracy serwerów, utrzymanie monitoringu sprzętu i oprogramowania serwerowego,
  • Wykonywanie zleconych zadań administracyjnych, dbanie o bezpieczeństwo usług i danych,
  • Uczestniczenie w planowaniu i realizacji działań rozwojowych IT,
  • Organizacja tzw. helpdesk, czyli szczegółowego doradztwa i pomocy w rozwiązywaniu bieżących problemów z wykorzystaniem sprzętu komputerowego,
  • Czuwanie nad bezpieczeństwem i stanem technicznym sieci komputerowej,
  • Dbanie o bezpieczeństwo danych przysłanych w ramach sieci i zgromadzonych na dyskach twardych komputerów,
  • Monitorowanie stanu technicznego sprzętu komputerowego i ich poprawnej konfiguracji,
  • Rozbudowywanie oraz naprawa sprzętu komputerowego.

CO JEST DLA NAS WAŻNE:

  • Wykształcenie informatyczne lub pokrewne,
  • Bardzo dobra znajomość systemów serwerowych Microsoft 2008/2012/2016 oraz Active Directory,
  • znajomość systemów serwerowych opartych o Linux,
  • Znajomość technologii LAN/WAN, IP, VPN , Wireless LAN,
  • Znajomość zasad projektowania, realizacji, testowania i wdrażania elementów infrastruktury IT.

DODATKOWE ATUTY:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Samodzielna realizacja powierzonych projektów wdrożenia aplikacji lub systemów informatycznych,
  • Znajomość języka SQL,
  • Znajomość HTML oraz CSS,
  • Znajomość C++,
  • Znajomość PHP,
  • Znajomość C# .NET oraz środowiska programistycznego,
  • Microsoft Visual Studio 2008/2010,
  • Znajomość administracji Microsoft SQL,
  • Biegła znajomość Microsoft Excel,
  • Umiejętność administracji systemem środowiskami chmurowymi,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1.

CO OFERUJEMY:

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie (ponad 35 lat obecności na rynku, obecnie realizowana jest budowa nowej hali produkcyjnej),
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Przyjazną atmosferę,
  • Umowę o pracę,
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia,
  • Pakiet medyczny.

 

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC

Zakres obowiązków:

HR – miękki:

  • dbałość o umiejętność  doboru personelu zatrudnionego w firmie
  • rekrutacja pracowników
  • dbanie o rozwój pracowników, m.in. :
    • dobór odpowiednich szkoleń
    • efektywne systemy motywacyjne
    • przygotowanie zestawu szkoleń dla danego pracownika
    • śledzenie postępu rozwoju poszczególnych pracowników

Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej:

  • teczki personalne dla nowych pracowników /umowy o pracę i inne dokumenty
  • karty ewidencji czasu pracy
  • sporządzanie umów cywilno-prawnych / umów o dzieło/dla zleceniobiorców
  • organizacja i nadzór nad szkoleniami BHP
  • ewidencja wniosków urlopowych
  • wystawianie skierowań na badania / wstępne , okresowe, kontrolne
  • kontrola ważności dokumentów / umowy, zaświadczenia, badania itp.

Wymagania:

  • Znajomość przepisów:
    • Prawa podatkowego
    • Prawa Pracy
    • Ubezpieczeń Społecznych
    • Aktów wykonawczych do w/w przepisów; Ustawa o Promocji i Instytucjach Rynku Pracy, Ustawa o Zatrudnianiu Pracowników Tymczasowych, Ustawa o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, Ustawa o zakładowym Funduszu świadczeń Socjalnych, Ustawa o PIP itp.
  • Doświadczenie zawodowe w pracy w dziale kadr i płac lub w dziale personalnym na podobnym stanowisku.
  • Znajomość programu Płatnik
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Umiejętność pracy zarówno w zespole, jak i indywidualnie;
  • Dobra organizacja czasu pracy.

Co oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie (ponad 35 lat obecności na rynku, obecnie realizowana jest budowa nowej hali produkcyjnej),
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Przyjazną atmosferę,
  • Umowę o pracę,
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia,
  • Pakiet medyczny.